• De nummer 1 voor ondernemers
  • Ma - Do van 08:00 - 20:00 bereikbaar
  • Vrijdag van 08:00 - 17:30 bereikbaar
Online Zakelijke Lease
  • (030) 750 86 70

Meest gestelde vragen

Waar kan ik de schade aan mijn leaseauto laten herstellen?

Dit kan bij een vestiging van Care Schadeservice of van Schadenet. U kunt zelf een afspraak bij een vestiging naar keuze maken om uw leaseauto te laten herstellen, nadat de schade bij ons gemeld is op 030-2884774.

Waarop wordt de leaseauto gecontroleerd bij inname?

Bij inname wordt de leaseauto gecontroleerd op: - aanwezigheid van papieren, sleutels, documentatie en accessoires; - eventuele schade(s) aan binnen- en buitenkant van de auto. Welke schades zijn acceptabel bij het inleveren van mijn leaseauto? Een klein aantal beschadigingen als gevolg van normaal gebruik (gebruikersschade) is acceptabel. Bij te veel gebruikersschades, kunnen de kosten bij u in rekening worden gebracht. Aanrijdingschades en alle andere schades zijn niet acceptabel. Deze schades kunt u melden via schade@terbergleasing.nl. Wordt er geen schademelding gedaan of schadeaangifteformulier ingeleverd, dan wordt de gehele schade aan u doorberekend. Een uitgebreide innamehandleiding kunt u aanvragen via customercare@terbergleasing.nl

Waar kan ik terecht met vragen over de levertijd van mijn auto?

Hiervoor kunt u een mail sturen naar afleveringen@terbergleasing.nl. Ook kunt u rechtstreeks contact opnemen met de leverende dealer. Zij hebben vaak de meest actuele informatie.

Waar kan ik terecht met vragen over ‘Bekeuringen’?

Hiervoor kunt u een mail sturen naar bekeuringen@terbergleasing.nl.

Welke gegevens heeft Terberg Leasing nodig om mijn kredietwaardigheid te bepalen?

Voor de kredietbeoordeling ontvangen wij graag het KvK uittreksel van uw bedrijf en de meest recente jaarcijfers. Als er nog geen jaarcijfers beschikbaar zijn (bijvoorbeeld als u net uw bedrijf start), is er een ondernemingsplan nodig om de acceptatie uit te voeren.